sâmbătă, 12 iunie 2010

N-am titlu, da' pe strada mea se tunde iarba

Am momente când mi se bâlbâie mintea. Refuză să uite ceva și funcționează ca un CD zgâriat. De exemplu, azi mi-am cumpărat țigări și cafea pe rând din același magazin pentru că n-am putut să-mi amintesc de la început tot ce trebuia să cumpăr. Fiindcă visul de aseară se bâlbâia acolo... ce-mi pare nerușinat din partea minții e că nici nu știu exact ce am visat. Dar nu mă indispun. Râd cuminte și beau a patra cafea. 

Trecând la lucruri serioase...

Pe suportul cu sârme

stă un bătrân ce-mi face din mână

fumeaz-o țigară și tot îngână

„Ești următoarea care-o s-atârne!”.

Da' poartă-te, moșule, civilizat!

Ești ca un pește ce se-mpute,

ca o nimfomană când nu se fute.

Și nu-mi zice că m-ai avertizat.

Moșul tot râde tălâmb,

mimând lăsări de cortine.

Aș jura că-i mai nebun decât mine,

da' dacă jur strâmb?

Un comentariu:

  1. Da, ai dreptate, mosul e mai nebun decat tine, iata, vine sa iti soarba putin din cafea, sa iti fumeze din tigari si sa iti ingane visurile uitate!

    RăspundețiȘtergere