joi, 2 septembrie 2010

?

Când totul se duce pe pulă, nu înţeleg de ce sunt unii nefutuţi.

7 comentarii:

  1. Si pisatul se duce pe pula, dar pisatul nu e totuna cu fututul.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place alcoolu si pasarica si restul placerilor cotidiene.

    RăspundețiȘtergere
  3. cu limbajul acesta vrei tu sa termini jurnalistica? cel putin eu nu vreau sa citesc injuraturi in articole.mai bine unu articol analfabet de-al meu
    Kaos Moon ai o bere de la mine

    RăspundețiȘtergere
  4. @furios4you:
    În mod normal nu aș răspunde unui comentariu de genul acesta pe blogul meu, dar ești incredibil de îngust la minte.
    Dragul meu, atunci când dorești să intri pe acest blog ești avertizat că el conține astfel de termeni.
    Da, acesta este limbajul pe care-l folosesc și nu doar că voi termina jurnalistica, ci voi muri cu el.
    Niciun post din acest blog nu este articol, deși agreez înjurăturile și în publicistică. Îți recomand cu multă căldură autori ca Pleșu, Liiceanu sau Dinescu, ale căror articole sunt lipsite de pudoare și în general, foarte bune.
    În cazul în care preferi clasici, ți-i recomand pe Ion Creangă- „Povestea pulii” și pe George Topârceanu- „Balada pizdei” (regret că aceste exemple nu sunt din publicistică, ci din literatură). Iar pentru momentele în care dorești să-ți faci o labă serioasă, cred că te-ar ajuta Guillaume Apollinaire- „Cele unșpe mii de vergi-nebune” sau orice altceva a mai scris.
    Și dacă ai roșit la citirea blogului meu, nu-ți recomand să-l citești pe-al lui Kaos Moon (deși e grozav!).

    RăspundețiȘtergere
  5. vai de capul tau. faci tara de rusine

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari Camelia. Imi amintesc si acum cand am luat din ´greseala´ ´Povestea Pulii´ pe cand eram la sala de lectura in biblioteca municipala Onesti. Am pozat in victima in fata supraveghetorului, era un tip de treba care s-a inrosit cand am returnar cartea. DA! Genului ala agramat de mai sus (smiley dude) trebuie sa i-o recomanzi. Poate e prea mult pentru el...

    RăspundețiȘtergere